The End of the Vampires

Igår tog som sagt vår resa med vampyrerna slut. Och vilket avslut då! Tid är definitivt relativ, det närpå timmen långa avsnittet gick jättefort och hann aldrig bli tråkigt, och innan man riktigt var redo för det var eftertexterna där. Det var ett bra sista avsnitt. Nog det bästa enligt mig. Ett värdigt avslut.

Och det gjorde oss absolut redo för nästa film. Blev lite rädd först när jag läste att det är samma regissör som på Nationens Födelse, men efter att ha läst om filmen är jag riktigt pepp ändå. Fyra kärlekshistorier utspelade i fyra olika tider. Det som kommer bli mest spännande att se är kanske inte historierna utan snarare produktionen i sig. Två miljoner dollar ska den ha kostat att spela in, vilket måste ha varit en enorm summa 1916...

//Sofia


Kommentarer
Postat av: Göran Lindgren

Hej,

Jag söker listan med 1001 filmer i Excelformat och undrar om ni har gjort en sådan? Jag har hittat flera projekt som liknar ert men hittills inte funnit någon lista med svenska filmer inkluderade.

Vänliga hälsningar

Göran Lindgren

2010-04-11 @ 09:33:56
URL: http://www.goranlindgren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0